Pożądane kwalifikacje i umiejętności: wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane: prawo, administracja, ekonomia), bardzo dobra przepisów prawa pracy , znajomość pakietu MS Office, doświadczenie zawodowe (min.5 lat), samodzielność,  dobra organizacja pracy.

Do podstawowych obowiązków na w/w stanowisku będzie należało m.in. koordynowanie i nadzorowanie spraw związanych z pracą Działu Kadr i Płac w BCO, organizowanie pracy podległego personelu, nadzór nad polityką personalną, prowadzenie dokumentacji  związanej z zatrudnieniem.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (CV, list motywacyjny, zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji RODO)  na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  lub składanie bezpośrednio: sekretariat BCO ul.Ogrodowa 12,  15-027 Białystok.